@(titleElement)>
Ontmoet je buren - Maak kennis met Mandy
23 februari '26
De waarom
Waarom Alkmaar?
Voordat ik in Alkmaar ging werken heb ik hier Social Work gestudeerd. In die periode leerde ik de stad goed kennen. Het heeft alles wat ik nodig heb en leuk vind. Mijn lievelingskledingwinkels, gezellige terrassen, uitgaan, sfeer. Een stad als Amsterdam is te groot voor mij, dit is de ultieme plek als je het mij vraagt. Het is evengoed een stad met karakter maar het voelt wel warm, gemoedelijk zoals ik dat ook ken vanuit thuis. Dat is voor mij belangrijk.
Waarom Ringers?
Ik heb mezelf nooit gezien in een rijtjeshuis. Een stadsappartement past veel meer bij me. Modern, hip en in verbinding met het leven van Alkmaar. En natuurlijk uitzicht over het water. Die keuze was snel gemaakt!
Wanneer wist je: dit is ‘m’?
Wat vind je het spannendst?
Waar kijk je het meest naar uit?
Nieuw hoofdstuk